Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Friday 25 October 2013

Puting Yana Samsudin Tertonjol Dalam Salah Satu Babak Adnan Sempit 3 !!


Adnan Sempit 3.1
Sinopsis Ringkas Adnan Sempit 3
Adnan Sempit 3 mengisahkan kisah kehidupan Adnan (Shaheizy Sam) yang telah berkahwin dengan Nadia (Intan Ladyana) dan Wawa(Yana Samsudin) yang telah berkahwin dengan Bobby(Along Champ).Kalau tengok cerita Adnan Sempit yang sebelum nie hidup Adnan macam sesak sikit kan….tapi dalam Adnan Sempit 3 nie dia dah jadi kaya sebab bapa mertua dia dah bagi tanggungjawab untuk uruskan syarikat.Kehidupan 4 sahabat nie jadi lebih bahagia selepas Wawa dan Nadia disahkan hamil..
Apa yang anda terlepas pandang semasa menonton filem ini?
Mungkin anda terlepas pandang sesuatu bukan? ini membuktikan yang anda tidak menonton filem ini secara fokus. Selepas tiga kali menonton filem ini, baru admin ternampak sesuatu yang admin terlepas sebelum ini. Setiap filem mesti ada silapnya, tidak semuanya sempurna. Mungkin ada yang terlepas pandang mungkin ada yang tidak.
Admin tidak mempunyai niat untuk mengutuk, mengaibkan atau memalukan pelakon ini.
#Adnan Sempit 3 tidak pernah membosankan walaupun ditonton berulang kali
Adnan Sempit 3

1 comment:

  1. Sbb ko admin kt sini bodoh, pervert! org lain bkn terlepas, org lain pecinta dunia movie nk tgk jalan cerita, bukan pervert mcm hang, dok tgk movie sngaja intai puting org buatpe? yg xde point dlm cerita. terlepas memandang benda aib org. mmg ko admin yg pervert mmg nyata dah ko bukak aib org. wahai sek telan rubber idiots bodoh agama fail!

    ps: aku psn ko aibkan org dlm daftar fitnah dari kalangan kwn2 aku siap ngko. segala ilmu digital hack yg ada pada aku sekelip mata ngko xkan enter dunia internet lagi. im watch over! eye on eye!, @message_txt @cr0security @lulzsec @anonyaussie

    ReplyDelete