Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 19 October 2013

Baru Sebulan Di Beli.Kereta Lamborghini Cristiano Ronaldo Telah Jahanam

Masih ingat dengan kereta Lamborghini Aventador LP700-4 yang dibeli sendiri oleh Cristiano Ronaldo untuk merayakan hari ulang tahun? Ini kabar terbarunya, setelah sebulan dipakai, kereta sport mewah milik bintang Real Madrid itu sudah rosak.


Kejadian ini berlaku pada hari Rabu (07/3) lalu, ketika Ronaldo hendak menuju perayaan ulang tahun rakan satu pasukan, Pepe. Dalam perjalanan, kereta Lamborghini yang dipandu Ronaldo mengalami masalah hingga akhirnya tidak boleh lagi bergerak.

Daily Mail melaporkan Cristiano Ronaldo sempat menghubungi mekanik untuk mengetahui perihal kerosakan yang terjadi pada keretanya itu. Setelah tidak boleh mengatasi masalah pada keretanya, Ronaldo akhirnya menahan teksi untuk meneruskan perjalanannya menuju ke pesta tempat ulang tahun Pepe. Namun sebelum itu, Cristiano Ronaldo meminta pembantunya untuk menjaga Lamborghini miliknya hingga kereta tarik datang.

Nasib kereta Lamboghini Aventador ini sejatinya lebih bertuah. Kerana pada tahun 2009 lalu, Ronaldo pernah melanggar kereta Ferrari berharga Rp3 Juta yang baru saja dibelinya 2 hari sebelumnya.

Lamborghini Aventador berwarna hitam tersebut ditebus Ronaldo dengan harga 200 ribu Pounds sebagai untuk merayakan hari ulang tahun ke-27, pada tarikh 5 Februari lalu

No comments:

Post a Comment