Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 31 October 2013

Dinoda untuk balas budi??



Kuala Lumpur: Seorang wanita berusia 23 tahun yang tertekan selepas dipaksa menjadi hamba seks seorang lelaki sejak lima tahun lalu, cuba menamatkan riwayat hidupnya dengan meminum sejenis cecair antiseptik menyebabkan dia kini terlantar di hospital.

Difahamkan, wanita yatim piatu itu tinggal serumah dengan lelaki berusia 37 tahun terbabit sejak berusia 17 tahun berikutan mahu membalas budinya yang menyelamatkan mangsa daripada kes ugutan menggunakan gambar bogel.
Bagaimanapun, selepas menyelamatkan wanita itu daripada masalahnya lima tahun lalu, wanita berkenaan dipelawa tinggal bersamanya sebagai kekasih gelap dan diminta melayan nafsu lelaki itu meskipun dia sudah mempunyai isteri dan dua anak.

Menceritakan kembali kejadian itu, mangsa yang mahu dikenali sebagai Vanitha, 23, berkata, bapanya meninggal dunia ketika dia berusia 13 tahun dan tinggal bersama kakaknya di Sri Petaling, dekat sini.

“Saya menjadi rapat dengan lelaki berkenaan yang mempunyai pertalian kekeluargaan ketika saya berusia 17 tahun dan menghadapi masalah dengan bekas teman lelaki selepas diugut menyebarkan gambar bogel di Internet jika enggan menyerahkan RM7,000.

No comments:

Post a Comment