Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Wednesday 21 August 2013

Tanda-Tanda Perempuan Tengah Stim


Cipap atau lebih dikenali sebagai faraj wanita merupakan kawasan sensitif yang boleh membuatkan wanita terangsang atau ghairah. Cipap melekit merupakan tanda wanita telah mula ghairah dan terangsang. Kawasan ini akan mula berair dan berlendir sekiranya wanita telah cukup terangsang.

Pada Kebiasaannya, wanita yang tidak pernah melakukan hubungan seks, amat mudah terangsang dan berair. Keadaan ruangnya juga begitu rapat dan ketat. Berbeza dengan keadaan ruang cipap atau faraj wanita yang telah pernah melakukan hubungan seks, ruangnya akan longgar dan besar sedikit. Begitu juga bagi wanita yang telah melahirkan anak, keadaan ruang farajnya juga akan lebih besar dan longgar. 

Adakalanya, cipap wanita yang melekit akan menghasilkan bau yang kurang menyenangkan. Ini kerana, terdapat kulat putih atau bintikkan putih yang terhasil dari tompokan darah haid yang telah kering di dalam faraj. Bauan ini, akan membuatkan pasangan seksual anda kurang berasa selesa dan besar kemungkinan rangsangan seksualnya akan berkurangan.

Wanita akan berasa ghairah jika titik rangsangannya telah di sentuh dan di rangsang secukupnya. Setelah itu, anda boleh rasa di bahagian cipap atau ruang farajnya telah mula melekit dan itulah tandanya wanita telah mula ghairah dan terangsang. Dalam hubungan seksual, pastikan anda (lelaki) merangsang wanita secukupnya sebelum anda berjimak. Baru wanita akan menikmati kepuasan seksual yang maksima..

3 comments:

  1. kepada wanita yang ingin dijilat cipapnya.. boleh wasap/ call sy.. sy mahir dalam menjilat cipap biji kelentit sampai terpancut ke dlm mulut sy. yg serius nk blh cntct sy. x kisah umur brapa pn sy blh jilat sampai puas.. 0174411704 sharizal 27thn

    ReplyDelete
    Replies
    1. bang sye nk tanye mcm mne rasa cipap tu rasa ape ye

      Delete
    2. Klu nk Tau wsap sy... 0174411704

      Delete