Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 31 October 2013

Pengakuan Berani Mati Seorang Gay



Kehidupan sebagai seorang yang bernafsu songsang bukanlah sesuatu yang boleh dibanggakan. Terbaru, seorang yang mengaku dirinya seorang yang bernafsu songsang telah membuat pengakuan jujur mengenai tabiat buruknya itu.

Tetapi, adakah semua alasan yang beliau nyatakan adalah alasan yang valid di hadapan Allah kelak?

aku pun gay....
tp aku langsung tk banga gn ape yg die buat....
malah simpati sgt gn hidup die n famili die.......
boleh di kira murtad kawin di gereja lg...
dh lh songsang...lg kawin kt gereja..........
aku pun gay.........
tp tak akan akan sekekali aku memalukn diri aku..mak bapak aku n juga agama aku.....
aku tk minta pun dilahirkn songsang.......
korang ngat jd gay ni best???
main2 then pancot mani..pas tu blah.....
then berebut2 jantan..tgk sape yg dpt paling hot.....??
best ker korang ingat....
seksa wei//teramat2 seksa hidup aku....
tetapi sesekali pun aku tk luper akan allah....
betapa bnyak dosa yg aku buat.....sesaat pun die tk pernah lupeakn aku..and aku sentiasa berdoa agar allah tutupkn pintu hati aku untuk menjadi gay.......
jika di beri pilihan antara memilih dunia atau nikmat gay....
pasti aku pilih dunia.....cos betapa seksanya naluri aku ni hanya allah jer yg tauuu........

No comments:

Post a Comment