Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Sunday 25 August 2013

Peluang Buat Wang Dengan Cara Mudah



Antara Kejayaan Network Admin







NMG ni perunding iklan internet.... bila kita nk join utk jadi ahli kitaperlu beli sekurang2nya 1 lot ikln dr compny.... 1 lot iklan berharga RM40.. dah nama pun kita beli.. jadi org yg menjual mesti la dpt untung kan? ok dari keuntungan tu nnti la akan di agih sama rata pd smua ahli sedikit demi sedikit hingga cukup mcm yg dijanjikan tanpa perlu cari ahli utk dptkan bonus pool nih...

NMG ni bukan skim cpt kaya boleh nk tentukn dpt seketul pd hari apa.... NMG ni berniaga.. jadi smua bergantung pd keuntungannya ... kita kena sabar menunggu giliran kita.. yg pasti kira berbaloi la sbb kita kuar beli lot tu murah ja..

1 lot - PAKEJ BRONZE RM40 - bonus pool RM146
2 lot - PAKEJ SILVER RM80- bonus pool RM292
3 lot - PAKEJ GOLD RM120 - bonus pool RM438

Bonus pool merupakan hasil dr keuntungan semasa compny yg di agih balik pd kita smua ahli berulangkali... mudah cakap, selagi compny boleh untung selagi tu proses ni berulang2 TANPA PERLU BAYAR PAKEJ TU LAGI sbb kita dah ada 1 lot....

SELAIN DARI BONUS AGIHAN TU... ADA 1 CARA LAGI UTK JANA INCOME DGN LEBIH CEPAT & LUMAYAN,,...

* taja / ajak rakan2 kita join NMG...
bila ada rakan kita yg join, 1/2 dr duit pembelian pakej akan dimasukkn ke dlm akaun ewallet kita...

Contoh:
=dia beli RM 40 Bronze , kita dpt RM20.
= dIa beli RM 80 Silver , kita dpt RM40..
= dia beli RM 120 GOLD, kita dapat RM60

Lebih berbaloi jika dibandingkan dgn tunggu bonus ASB. Bonus ASB kalau setakat simpan RM120 setahun myb jadi RM12+ jer... berbeza dgn bonus pool NMG.. walau modal sikit tapi dpt pulangan 3kali ganda!!

    Utk buat tajaan tak susah krn hanya perlu copy paste jer & kita ada team yg dpt berikan info2 yg jelas utk bantu.. cuma atas diri sndiri yg malas / rajin jer.. rezki ni bukan di tgn kita jadi tak salah utk mencuba.. mungkin tertulis rezki kita d NMG tapi jika tak cuba smpai bila2 tak akan tahu.... jika risau boleh amik pakej paling rendah.. terpulang..


    HUKUM DLM ISLAM JIKA JALANKAN PROGRAM NMG
    Program NMG yang syarikat tawarkan TIDAK ADA KAITAN DENGAN PROGRAM PELABURAN @ SKIM SEUMPAMANYA.
    Rujuk Fatwa yg diwartakan pada: 28 NOV 2007 di bawah Seksyen 34 - Akta Pentadbiran Undang-Undang Islam (Wilayah Persekutuan) 1993.
    Sedutan : "Sebarang pelaburan yang menjamin keuntungan secara tetap sebagaimana yang ditawarkan oleh beberapa syarikat pelaburan dalam dan luar negara adalah haram kerana ia mengandungi unsur-unsur riba dan gharar. Umat Islam adalah dilarang terlibat dengan pelaburan seumpama ini." Jadi di sini konsep perniagaan NMG ini adalah perkongsian, company register dengan SSM dan sila rujuk SSM untuk maklumat detail, produk yang di tawarkan adalah perkhimatan. Ruang iklan dan platfrom yang kami jual (beli pakej semasa pendaftaran)... itulah produk kami, kami menjual sistem bukan menjual barang krn kami syarikat perkhidmatan secara online bukan jual barang2. Maka program ini jelas ada akad dan urusan jual beli..
6 JENIS BONUS KESEMUANYA:
BONUS POOL - pasif (BAGI AHLI YANG HANYA MAHU DUDUK SAJA TANPA BUAT APA2) BONUS PENAJAAN ( UNTUK AHLI YG AKTIF) BONUS TAJAAN RE-ENTRY ( UNTUK AHLI YG AKTIF) BONUS TAJAAN BELIAN LOT ( UNTUK AHLI YG AKTIF) BONUS UNILEVEL ( UNTUK AHLI YG AKTIF) BONUS TRADING ( UNTUK AHLI YG AKTIF)

1 - BONUS POOL pasif (BAGI AHLI YANG HANYA MAHU DUDUK SAJA TANPA BUAT APA2)
Bonus pool adalah bonus bagi ahli yg tidak menaja hanya sekadar menjadi ahli berbayar dengan mengambil pakej wajib yg ditawarkan.
Bonus ini di agih sikit demi sedikit dr masa ke semasa ke akaun ewallet ahli. Jika berdasarkan pengalaman ahli2 yg terdahulu join, dlm masa 3bulan mereka sudah berjaya mendapat pulangan penuh bonus pool tapi skrg ahli makin ramai yg berdaftar dr seluruh Malaysia jadi masa tersebut akan lebih lama. Jika anda bukan seorang yg sabar saya nasihatkan anda turut membuat tajaan. Pada yang berfikiran positif bonus pool pastinya suatu peluang keemasan untuk anda kerana:
PAKEJ BRONZE : RM40 - pulangan penuh RM146 PAKEJ BRONZE : RM80 - pulangan penuh RM292 PAKEJ BRONZE : RM120 - pulangan penuh RM438
contoh : Anda berdaftar dgn membuat pembelian pakej Bronze (RM40) - pulangan penuh RM146. Apabila anda berjaya mendapat pulangan penuh tersebut..
proses ini berulang lagi tanpa perlu membeli pakej sekali lg. Mudahcakap, anda hanya bayar pakej sekali tapi layak mendapat pulangan bonus pool berulang-ulang kali. Bukankah untung??? Jika anda simpan hanya sebanyak RM40 ke dalam akaun bank, berapa lama agaknya mendapat pulangan balik RM146?? Bertahun-tahun lamanya.. itu belum lagi RM146 berkali-kali.. renung2...
2 . BONUS PENAJAAN Selepas membuata pembayaran pakej, mungkin ada yang tidak mahu membuang masa hanya dengan menunggu bonus pool.. Ok, bagi ahli2 yg tak sabar (seperti saya) anda boleh la melakukan tajaan (cari ahli).. Kelebihannya bukan setakat anda dapat balik modal anda dengan cepat malah anda mampu jana pendapatan lumayan hingga 4angka seminggu.. bonus tajaan ialah sebanyak 50% dari nilai pakej yg diambil oleh org yg kita taja.
contoh: PAKEJ BRONZE : RM40 - kita dapat RM20 PAKEJ SILVER : RM80 - kita dapat RM40 PAKEJ GOLD : RM120 - kita dapat RM60
Tiada had masa ditentukan bagi penajaan dan bonus penajaan adalah infiniti..
Selagi anda membuat tajaan selagi itu anda mampu menjana penndapatan sampingan yg lumayan. Bayangkan jika sehari anda taja seorg ahli dgn pakej Bronze sekalipun.. sebulan anda mampu dapat RM600..
3 . BONUS TAJAAN RE-ENTRY Betapa beruntungnya menjadi ahli yg aktif.. apabila ahli2 tajaan kita mendapat pulangan penuh bonus pool, kita juga akan di bayar.. suka suka suka..
downline kita pakej BRONZE terima Rm146 --> kita akan dapat RM10 downline kita pakej SILVER terima Rm292 --> kita akan dapat RM20 downline kita pakej GOLD terima Rm438 --> kita akan dapat RM30
4. BONUS TAJAAN BELIAN LOT Ahli-ahli yang mula nampak hasil pastinya ingin membuat belian lot lagi untuk mendapatkan pulangan bonus pool yang lebih banyak... YA, kita boleh berbuat demikian dengan membuat belian lot.. DAN sekiranya ahli2 tajaan kita membuat belian lot, maka kita layak menerima bonus tajaan belian lot pula.. harga satu lot berharga RM30 (di beli menggunakan duit dalam akaun ewallet sahaja)
Ahli pakej BRONZE hanya layak beli 1 unit sehari, Ahli pakej SILVER hanya layak beli 2 unit sehari, Ahli pakej GOLD hanya layak beli 3 unit sehari, apabila downline kita beli lot baru di board pool... setiap 1 lot yg downline anda beli anda akan terima RM10.
5. BONUS UNILEVEL Bonus ini di beri pada kita apabila ahli2 yang berdaftar di baah kita berjaya membuat tajaan. Kita akan di bayar RM1 /person. Mudah cakap RM1 - SATU KEPALA. Bonus unilevel hingga 5 generasi.. G0 - Ahli yang berdaftar terus dengan kita (kita dpt bonus tajaan 1/2 dr pembelian pakej)
G1,G2,G3,G4,G5 - Ahli-ahli baru yang berdaftar hasil dr tajaan anak cucu cicit kita.. (RM1 - satu kepala)
6. BONUS TRADING Apabila downline anda membuat belian di e-shoping (barangan yang di jual kat website company) anda akan terima bonus dari pembelian mereka anda, ahli boleh membeli produk mengunakan e-wallet dan barang tersebut akan di pos terus kpd pembeli nya.

JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA, JOM KITA SEGERA BERDAFTAR DGN NMG & TERIMA PELBAGAI KEISTIMEWAANNYA... BONUS-BONUS DIATAS DIBAYAR TERUS KE E-WALLET AHLI (REAL TIME) DAN AHLI BOLEH MELIHATNYA APABILA AHLI LOGIN KE LAMAN AHLI..

Untuk pendaftaran klik kat (signup)..

Admin akan hubungi anda selepas pendaftaran..

No comments:

Post a Comment