Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Sunday 1 September 2013

Gambar & Video Seks Mangsa Rogol Tersebar, Suspek Masih Bebas


18 Ogos, fasa ketiga foto-foto tidak senonoh anak seorang hartawan Taiwan yang melibatkan berbelas-belas selebriti wanita telah tersebar sekali lagi di ruang internet ketika beliau masih lagi diburu pihak berkuasa. 

Justine Lee, 27 tahun, adalah anak kepada Pengarah Yuanta Financila Holding, Lee Yue-tsang yang telah meletakkan jawatan setelah skandal seks anaknya tersebar. 

Justine telah didakwa merogol ramai wanita setelah memberi mereka dadah dan kemudian merakam perbuatan aktiviti seksnya itu. 

Pihak polis Taiwan telah merampas komputernya dan menemui berpuluh-puluh video seks yang menampilkan 60 model dan pelakon, termasuklah 10 daripada mereka dalam keadaan tidak sedar sedang dirogol setelah diberi dadah. 

Menurut sebuah tabloid Taiwan, Justin Lee sering menghabiskan masanya di kelab-kelab malam di seluruh Taiwan, berbelanja minuman keras yang mahal untuk teman-temannya dengan tujuan untuk menunjuk-nunjuk kekayaannya. Ramai model dan pelakon dilihat bersama-sama beliau tanpa segan silu berciuman dan berpelukan. 

Dan apabila perogol bersiri tersebut berminat dengan seseorang, beliau tidak akan melepaskannya. Setelah memberi mangsanya dadah, dia akan membawa wanita berkenaan ke tempatnya dengan bantuan pengawal peribadinya dan kemudian memperkosa mereka. 


Justine pernah memberi dadah kepada dua model dalam masa yang sama, dan menikmati tubuh kedua-dua mereka dalam keadaan mereka tidak sedarkan diri. 

Beliau juga tidak peduli jika wanita-wanita terbabit sedang datang bulan dan tetap akan meneruskan perbuatan kejinya itu. 

Setelah selesai merakamkan aksi rogolnya itu, Justine gemar kongsikan video tersebut dengan kawannya. 

Pihak polis Taiwan semalam memohon maaf kepada umum apabila tersebarnya video seks dan foto aksi rogol beliau dan berjanji akan meyiasat dan menghukum invididu yang bertanggujawab menyebarkannya. 

Rumos mengatakan ada 'orang dalam' pihak polis yang terbabit dengan penyebaran bahan bukti tersebut.

No comments:

Post a Comment