Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 26 September 2013

Cara Terbaik Untuk Tackle Awek Yang Anda Suka

Bagaimana tips yang terbaik untuk lelaki memikat atau tackle awek yang mereka suka. Takyah beli buku apakejadah nak ajar ayat-ayat jiwang. HERE IT COME!

Situasi 1 : Ketika awek tersebut menunggu bas.


Anda dilarang keras untuk menanyakan gadis tersebut soalan - soalan common seperti, 'cik adik tunggu bas ke? atau 'sekarang pukul berapa ye?'. Tindakkan ini pastinya membuatkan gadis tersebut memandang serong kepada anda. Jadi, tanyalah gadis itu dengan soalan ini, 'Cik adik, jom solat dulu pastu baru tunggu bas' atau 'tumpang tanya masjid dekat mana ye?'. Soalan seperti ini membuka hati gadis tersebut untuk memberi first impression yang baik terhadap anda walaupun jelas menunjukkan anda ini kaki ponteng solat.


Situasi 2 : Ketika awek tersebut sedang makan.

Anda tidak boleh mengorat awek yang anda suka ketika beliau sedang makan. Pantang kalau mereka ini dikacau ketika menikmati hidangan di depan mata. Jadi untuk menunjukkan yang anda seorang yang gentlemen. Duduk di sebelah meja awek tersebut ketika anda makan. Jangan menegurnya. Apabila awek tersebut selesai makan, anda cepat - cepat ke kaunter membuat pembayaran untuk meja dimana awek tersebut berada. Belanja awek tersebut walaupun isi dalam wallet anda tinggal nyawa -nyawa ikan sahaja. This is turning point, apabila awek tersebut ingin membuat pembayaran, pastinya awek tersebut terperanjat dan terharu kerana ada secret admire (iaitu anda) sudah membayar makanan beliau. Biarkan awek tersebut berlalu dengan penuh persoalan. Dengan ini anda berjaya memancing perasaan beliau walaupun selepas ini anda akan memancing di longkang kerana duit belanja anda sudah habis.


Situasi 3 : Ketika awek tersebut sedang berjogging

Pastikan anda bersedia pada awal pagi untuk turun bersenam atau lebih tepat lagi bersenam sambil mengorat awek yang anda suka. Apabila anda tunggu buatlah streching sekali dua supaya otot - otot badan anda regang dan lancar bagi membolehkan anda berjogging dengan awek tersebut. Tunggulah beliau dengan penuh kesabaran. Apabila anda melihat kelibat beliau cepat - cepat berlakon kaki kekejangan. Walaupun macho disitu tiada tetapi ini adalah peluang. Minta tolong awek tadi pimpin anda ke kerusi. Wah! Jika beliau banyak bertanya mengenai kaki anda maksudnya beliau seorang wanita yang mengambil berat. Dari situ, anda tanyalah sidia soalan - soalan yang biasa ditanya bagi memulakan sesi soalan kenal.


Tiga situasi ini bergantung kepada keadaan. Namun, teknik - teknik ini boleh di apply dalam pelbagai jenis situasi.

No comments:

Post a Comment