Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 28 September 2013

Wanita Selamba Dedah Tubuh Bogel Depan Pegawai Agama


“Aku tertekan kejar akhirat.” Itu antara contengan pada sehelai kertas ditulis seorang wanita yang enggan menutup tubuh bogelnya ketika bilik hotel didiaminya diserbu dalam operasi mencegah maksiat di Batu Pahat awal pagi semalam.
Dalam serbuan kira-kira pukul 2 pagi itu, pegawai penguat kuasa Pejabat Agama Daerah berulang kali mengarahkan wanita tempatan tersebut memakai tuala namun tidak diendahkan, malah dia membiarkan sahaja tubuhnya diperhati tanpa segan silu.
Wanita berusia 26 tahun itu disyaki berdua-duaan berdasarkan penemuan kondom dalam bilik tersebut tetapi pasangannya dipercayai melarikan diri menerusi tingkap selepas menyedari kehadiran pihak berkuasa.
Ketua Operasi, Saiful Ariffin Mohd. Sopah berkata, setelah pintu diketuk, pihaknya menunggu agak lama sebelum ia dibuka dan terkejut melihat keadaan perempuan itu yang tidak mengenakan sebarang pakaian.
“Melihat keadaan perempuan itu, kami mengarahkannya mengenakan pakaian lengkap namun dia berlagak selamba dan langsung tidak mengendahkan arahan,” katanya.
Menurut Saiful Ariffin, perempuan itu akhirnya `mengalah’ untuk berpakaian lengkap setelah diberikan tuala oleh anggota wanita yang bertugas, namun dia masih berkeras menyatakan hanya berseorangan dalam bilik itu walaupun sekotak kondom ditemui di situ.
Katanya, perempuan itu kemudian mendakwa dia sebagai anak yatim piatu dan mula menangis serta meracau sebelum ditenangkan secara kaunseling.

No comments:

Post a Comment