Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Sunday 29 September 2013

Lelaki Mengamuk Tetak Anak Saudara Sendiri


“Saya tidak sangka dia tergamak cuba membunuh dengan menetak saya beberapa kali kerana menegur sikapnya yang panas baran,” kata Herman, 26, yang cedera ditetak bapa saudaranya, petang Jumaat lalu.
Beliau mengalami kecederaan ditetak menggunakan senjata parang di tangan kanan, muka dan belakang badan hanya kerana bapa saudaranya yang berusia 40-an tidak berpuas hati selepas mendakwa cuba mencampuri urusan rumah tangganya.
,
Menurut Herman, serangan tanpa belas kasihan itu berlaku selepas isteri bapa saudaranya menghubunginya sambil menangis dan merayu meminta tolong kerana tidak tahan dimarahi berikutan tersalah membeli ubat.
Beliau berkata, dia menerima panggilan itu jam 10 pagi sebelum diminta datang ke rumah bapa saudaranya itu di Kampung Kayu Ara, Petaling Jaya, selepas tidak tahan dimarahi suaminya yang tiba-tiba mengamuk.


“Pada mulanya, saya hanya menasihati ibu saudara agar bersabar kerana tidak mahu mencampuri urusan rumah tangganya tambahan ia hanya berpunca kerana tersalah membeli ubat.


No comments:

Post a Comment