Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Friday 27 September 2013

Jururawat rakam gambar hantu, hantu Android phone pun masuk paper…hahaha!


Seorang jururawat terkejut setelah dia merakam imej lembaga wanita di hadapan lif sebuah hospital swasta di Melaka 25 Oktober lalu.
Jururawat berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Hailie, 26, berkata, imej misteri itu dirakam pada pukul 7.20 malam Jumaat lalu menggunakan telefon bimbitnya ketika sedang menunggu lif untuk menghantar pesakit yang baru lepas menjalani pembedahan.
Menurutnya, sementara menunggu ketibaan lif, dia mengambil gambar kerja-kerja penyelenggaraan lif yang sedang dilakukan di situ.
“Pada mulanya, saya tidak mengesyaki sesuatu yang luar biasa pada gambar ini kerana ia sedikit kabur sehingga menyebabkan saya terpaksa mengambil tiga keping gambar.
*Hantu berkenaan anda boleh dapati pada perisian Camera 360 yang anda boleh muat turun ke Android Phone anda secara percuma. Pilih Ghost Effect untuk ‘ jemput’ hantu berkenaan ke gambar anda.
Kami juga mahu berkongsi hantu yang sama dengan gambar yang kami baru tangkap!
Apa da wartawan Kosmo! nih…buat lawak aja!




1 comment:

  1. hahaaa,,aku pn dlu kecoh gak smpai org nk blutooh gan aku pic tu..asalnya kwan aku ambik..mmg dia de pkai hp samsung dn ake camera 360..dia pn tak tau gak yg camera tu bleh buat ada gambar hantu...mse tu dlam jam 4 pgi kita org tak tdo lagi lpak2 tgk tv..mse nk msuk blik tdo tu..mmg blik gelap la bru of lampu..tbe2 wan aku nie tertekan..dia terkejut tnjuk kt aku..aku lagi la takot sbb blik aku ..lgi pn aku mmg tak tau pasal hantu ada kt hp samsung kt camera 360..smpai pagi tak tdo...jam 7 pgi tu kita org tdo kt luar..yg mak mertua aku lak dh kecoh kt bwah kdai dia pasal hntu tu..smpai de org nk mntak blutoh gmbar tu..mse tu suami kau takde gan pak mertua kau dia kerja kt bentong tu la yg aku ajak kwab aku tdo umah smbil lpak2. smpai aku send kt bpak mertua aku...dia pn smpai ckap nanti blik nk buat kenduri doa selamat tak nk bgi hantu tu dtg..lpas tu aku ckap gn kwan aku lagi sorg dia ckap la kwan aku tu tipu dia pkai camera 360...aku pn ckap la gam dia..dia pn sbenarnya tak tau mcm mne leh kuar hantu tu..mgkin dia slah tekan apa..dia tau tu hantu tak btol kita buat bdoh ja la nk tergelak lak smpai semua org tgk pic tu..ye la setengah org msih tak tau lagi pasal camera 360 tu..so tak bleh nk slah kn aku gan kwan aku..aku pn slap cpat sngat bgitau mk mertua aku..smpai kecoh di buatnya. smpai skrg suami aku tak tau pasal pic tu..dia pn lau sorang2 takot nk msuk blik..tpi aku buat bdoh ja sje tak nk bgtau dia

    ReplyDelete