Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Sunday 8 September 2013

Sultan Kelantan Dihentam Kerana Miliki Kereta Mewah


Biarlah dibuktikan terlebih dahulu ia dimiliki oleh sultan kelantan sebelum nak kutuk2 pun kan. Ini tak pasti lagi dimiliki oleh siapa namun dari lagak penulisan IPS terus tuduh melulu ia dimiliki oleh Sultan Kelantan. Confirm ka?
Isu berkenaan pemilikan kereta seperti dalam gambar di atas. Kata IPS ;


Takde masalah jika IPS rasa Sultan Kelantan tak perlu menggunakan kereta tersebut. Jika dia rasa membazir ke apa ke itu hak masing2. Pendapat dia aku hormat jek tapi buktikan dulu kereta di atas dimiliki oleh sultan kelantan.
Kalau kerabat contohnya seperti adik sultan kelantan yang punya maka relate la dengan adik dia. Dari apa yang aku tahu yang suka bermewah-mewahan tue adik dia yang pro pihak sebelah sana. Kalau salah mohon betulkan le.
Tapi jika tidak terbukti apa guna ko provoke2 suruh orang marah sultan kelantan? Posting asal yang dipetik dari sini ==>  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484223731620557&set=a.128431290533138.10896.105846709458263&type=1&ref=nf
Tidak pernah menyebut kereta di atas dimiliki oleh Sultan Kelantan. Dia cuma bertanya namun IPS pandai2 letakkan tuduhan rambang. Sapa punya tah kita masing2 tak pasti tetapi tetiba nama Sultan Kelantan yang naik.
Pendapat aku kalau ia di miliki oleh Sultan Kelantan, maka aku ada penilaian aku sendiri. Namun sehingga terbukti malas la aku nak ulas apa2 macam IPS. Jangan2 dok kutuk punya kutuk sekali terkantoi bukan Sultan Kelantan yang punya pun parah gak. Baik buktikan benda tue terlebih dahulu sebelum proceed kepada perkara yang lebih dalam.SUMBER

No comments:

Post a Comment