Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Friday 2 August 2013

Adlin Binti Abd Jalil Telah Menghina Agama Islam Dengan Lantang



Memang Biadap!!! itulah yang mampu admin katakan apabila pemilik akaun facebook Alin Binti Abd Jalil  dengan lantangnya menghina agama islam.Tindakan tegas perlu diambil keatas beliau tidak kira samada ada beliau seorang islam atau tidak

Penghinaan yang dibuat oleh pemilik akaun tersebut dilihat sangat melampau apabila bukan sahaja menghina agama Islam, malah dia turut menghina Nabi Muhammad SAW.


berikut adalah yang di posting beliau dalam wallnya.Namun yang pelik mengapa masih ada yang like status beliau? adakah mereka memang jahil?

“Assalamualaikum dan selamat pagi sayang-sayangku! Bangun pagi jangan nak harap tonggek 2 rakaat jer!

“Orang yang rajin bangun untuk menonggek 2 rakaat tak gerenti sihat. Kalau nak betul-betul sihat, bangun pagi toksah jaga hati si dewa bulan Arab keparat si Allah swt tuh.

“Lebih elok berlatih berlari pantas untuk melintasi titian siratul mustaqim. Ini buktinya makcik boleh lari dan melintas lebih pantas dari si nabi keparat Babi Muhammad!”


Mengapa kes-kes penghinaan terhadap agama islam makin menjadi-jadi? adakah kes ini mempunyai kaitan dengan blogger yang menghina islam sebelum ini?

admin berharap agar pihak Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia (SKMM) mengambil tindakan tegas terhadap makhluk perosak agama seperti ini


Admin berharap kepada pembaca yang membaca info ini mohon kerjasama anda untuk report page ini jika ia masih aktif..


No comments:

Post a Comment