Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Tuesday 29 October 2013

Lelaki Ini Hancurkan Kereta Mewah BMW Kerana Bengang


Seorang pemilik BMW M6, memusnahkan kereta mewahnya di depan tempat penyelenggaran Frankfurt Motor Show 2013. pekara ini dilakukan, kerana pemilik ini kesal dengan layanan terhadap keretanya.

Dengan menggunakan kapak dan tukul, pemilik "Hadi Pourmohseni" yang dibantu oleh kawannya Kumpel Thomas Brunner menghancurkan seluruh bahagian kereta mewah Jerman tersebut. Demikian dipetik dari Worldcarfans, (18/9/2013).

Aksi protes yang dilakukan lelaki dari Itali ini menjadi tontonan awan. Pemilik memang dengan sengaja menghancurkan kereta miliknya, sebagai bentuk protes terhadap BMW kerana telah menolak perbaikan atas kerosakan keretanya tersebut.

Perniaga kelahiran Iran ini pada awalnya membeli BMW M6 dari sebuah diler BMW di Itali. Tidak lama selepas pembelian, Hadi merasakan kerosakan serius pada keretanya dan telah membawa kereta mewahnya tersebut ke pusat service BMW di Itali sebanyak 10 kali, namun kerosakan pada keretanya tidak dapat diselesaikan.

Pemilik mengatakan aksi protesnya ini tidak akan berhenti di Frankfurt saja. Kereta yang telah dihancurkan ini akan kembali diperbaikinya dan akan kembali melakukan aksi gilanya ini di depan bangunan parlimen Jerman, agar BMW benar-benar mendengar keluhannya.


No comments:

Post a Comment