Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Friday 18 October 2013

(GAMBAR) Abby & Memey Sambut Aidiladha Bersama

Rasanya ramai sedia maklum mengenai hubungan rapat antara bekas pelakon Gerak Khas, Abby Abadi dan Memey Suhaiza bukan?
Justeru itu, sempena sambutan Hari Raya Aidiladha baru-baru ini, Abby dilihat telah membawa suami serta anak-anaknya menziarahi keluarga Memey dan dalam masa yang sama, mereka turut menghadiri majlis tahlil yang diadakan oleh aktres tersebut di rumahnya, Selasa lepas.

Sepanjang menghadiri majlis tahlil tersebut, Abby dan Memey telah sempat berkongsi beberapa foto menarik mereka di laman sosial masing-masing. Salah satu foto yang tertulis caption berbunyi :
Terima kasih ya Allah, terima kasih semua..untuk semua doa..maafkan saya tak dapat balas semua..tapi saya baca..really appreciate ..moga Allah membalas nya..sayang semua..semoga kasih sayang & ukhwah ini berkekalan..amin..suka juga pic ni sebab rasa mcm kahwin2..hehe..ok..selamat malam semua…
Menerusi foto tersebut, Abby dan Memey kelihatan sangat bahagia di samping suami tercinta. Meskipun Farhan masih lagi baru di kalangan keluarga tersebut, akan tetapi jejaka itu dilihat sudah mampu membiasakan diri serta tidak kekok apabila diminta untuk bergambar bersama.

No comments:

Post a Comment