Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Monday 7 October 2013

Gambar kereta peronda kena saman AES

Wohaa!!! Bukan setakat kenderaan rakyat marhaen je kena saman AES beb.., kereta Polis sendiri pun kena tauu… Ini membuktikan bahawa kamera AES tu memang adil dan tak pilih ‘bulu’..
Korang janganlah pulak ye persoalkan saman tersebut dibayar atau tak.., yang penting.., sistem AES tu dah buktikan sifat keadilan yang cukup mantop beb..
Pasal tu lah gua dari mula lagi sokong AES nih.. AES bukan saja dapat mendidik rakyat memandu dengan berkhemah.., AES jugak dapat mengelakkan diskriminasi diantara kenderaan Polis dan juga kenderaan rakyat biasa tauu..


Gua harap, lepas ni pihak JPJ dan Kementerian Pengangkutan dapat tunjukkan pulak gambar kereta Pak Menteri dan VVIP yang berjaya ditangkap oleh kamera AES tu..
Bukannya apa.., ramai yang sedia maklum bahawa kereta-kereta para VVIP tu memang tak pernah patuhi undang-undang jalanraya..
Mentang-mentanglah ada ‘escort’.., berdesup je dorang tu atas highway dan jalan persekutuan.. Macamlah undang-undang tak laku langsung!!
So persoalannya sekarang.., berani ke JPJ dan Kementerian Pengangkutan?? Ke dah sama level dengan Pak Menteri yang jaga KDN tu?? Hahahaha…
SUMBER: MPP ONLINE

No comments:

Post a Comment