Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 3 October 2013

Status Twitter Tidak Ditujukan Kepada Sesiapa - Shila Amzah

Shila Amzah menafikan tulisan beliau di laman Twitter pada 29 September lalu ditujukan kepada seseorang ataupun bekas keksih lamanya Sharnaaz Ahmad. Menurut Shila,

"Apa yang saya tuliskan itu (di Twitter) tidak ditujukan kepada sesiapa. What I wrote was very general. Tetapi ada yang terasa. Selepas menonton 'Bencinta' malam tadi, saya ada kemaskini Twitter dengan beberapa status. Itupun dah ada yang terasa sampai 'tweet' benda-benda yang tak sopan sehingga saya terpaksa 'block' mereka. Saya harap janganlah ada pihak yang mengaitkan status Twitter saya itu dengan mana-mana pihak."

"Tujuan saya sebenarnya untuk mendidik gadis-gadis di luar sana,"


"Some of my girlfriends sedang berdepan situasi sama yang pernah saya lalui. Mereka seperti pasrah dengan keadaan, alasan sebab sayang. I just want them to love themselves first before they love someone else."

"Isu ini berkenaan hak wanita, tentang wujudnya segelintir lelaki yang tidak bertanggungjawab dan tidak menghormati pasangan mereka. Mereka beranggapan bahawa wanita itu lemah, jadi mereka boleh buat apa saja kepada mereka. Ada wanita pula mengambil pendirian redha sahaja.

"Tetapi redha itu haruslah bertempat. Takkan benda yang membahayakan diri anda nak dibiarkan saja? Saya sebagai seorang wanita tidak mahu melihat situasi ini berterusan."


No comments:

Post a Comment