Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Wednesday 9 October 2013

SYABAS ! Anak Melayu kita berjaya hasil penawar HIV/AIDS


Bimillah Hi-Rahman Nir-Rahim………………………………….  
(Dengan Nama Allah Yang Maha Penyayang Lagi Maha Pengasihani)
Assalaimualaikum warahmatullahi wabarokatuh, apakhabar saudara yang dikasihi? Alhamdulillah kerana dipertemukan kita oleh Allah S.W.T. Yang Maha Berkuasa. Bersyukur juga diatas limpah kurnia Nya yang tiada terhingga kerana telah mengurniakan kepada kita semua suatu Rahmat yang amat besar maknanya dalam hidup manusia sejagat hari ini. Setelah sekian lama berusaha, mencari, bertawakkal dan berdoa akhirnya Penawar Hiv/aids telah kami temui. Alhamdulillah.
Tuan, janganlah persiakan pertemuan kita ini, kerana diluar sana masih ramai yang mencari-cari penawar kepada satu wabak yang sangat merbahaya ini, sedangkan mereka tidak mengentahui kewujudan kami disini. Kami tahu ramai diantara kita yang malu untuk berhadapan dengan orang ramai disebabkan wabak ini. Kita tidak harus rasa malu kerana hiv/aids bukanlah satu penyakit yang kronik, ianya sekadar penularan sejenis virus yang melemahkan pertahanan tubuh kita dari serangan sebarang penyakit. Kita semua maklum bahawa rata-rata orang ramai mengatakan ubat atau penawar virus tersebut tiada, maka kes wabak tersebut mestilah disembunyikan, buat apa orang lain tahu sedangkan tiada siapa yang mampu membantu. Lagipun mereka beranggapan wabak tersebut berpunca dari kesalahan kita sendiri, sedangkan ada diantaranya yang tidak sengajapun dijangkiti. Walaupun kita sembunyikan sekalipun, masyarakat akan tahu jua selepas berlakunya kematian. Nah, bertindaklah sekarang sebelum ianya terus menular dan tidak dapat dibendung lagi, sebelum orang lain tahu dan menjadi lebih kronik lagi. Kami amat simpati dan kami amat memahaminya, kes wabak ini perlu diselesaikan segera. Kenapa? Nabi Muhammad S.A.W. pernah bersabda yang bermaksud “TIADA PENYAKIT YANG TIADA UBAT KECUALI MATI“. Kami mencabar diri kami untuk memahami serta mendalami maksudnya, kami berusaha keras maka kami berjaya menemuinya, Alhamdulillah.
Pesanan untuk ahli masyarakat dan saudara-mara yang mengenali pesakit Hiv/aids.
Hapuskan sikap diskriminasi antara kita dengan mangsa penularan virus hiv/aids. Sayangilah mereka sebagaimana kita menyayangi diri kita sendiri. Ingatlah bahawa virus tersebut tidak mengenal mangsa dan boleh merebak dengan berbagai-bagai cara. Ada antaranya tidak sengaja dijangkiti, mungkin dengan hanya sedikit sahaja kecuaian diri sendiri atau orang lain, padahnya amat dasyat. Kini dunia telah menyedari hakikat ini dan sedang sibuk mencari penawarnya. Kita semua ketahui bahawa virus ini bukan seperti kebanyakan virus-virus biasa yang lain yang senang diatasi.
Saudaraku yang dikasihi
Sebenarnya pendapat yang menyatakan tiada ubat untuk virus hiv/aids adalah lebih menjurus kepada sifat DISKRIMINASI mereka terhadap pesakit-pesakit atau pembawa virus tersebut. Ada juga yang secara terang-terang mentertawakan pertemuan Penawarnya. Mereka beranggapan kita sengaja menggalakkan maksiat atau memberi  peluang kepada berlakunya gejala sosial dikalangan masyarakat hari ini. Mereka cuba bersikap tidak adil dalam soal kemasyarakatan pada masa kini. Saudara pembaca, kita seharusnya menangkis  fenomena begini dan bersifat terbuka dalam menangani masalah sosial yang berlegar disekelilingi kita. Kita tidak akan rasa apa-apa bahangnya sebab tidak terkena atas batang hidung kita sendiri. Bagaimana sekiranya ia berlaku kepada ahli keluarga kita atau kita sendiri terkena dengan tidak disengajakan?
Saudara, janganlah kita dipedayakan dengan pendapat dan kenyataan yang boleh merosakkan akidah kita umat Islam. Yakinlah bahawa Allah swt tidak akan menginayai makhluknya. setiap yang berlaku ada hikmahnya, juga setiap masaalah pasti ada jalan penyelesaiannya. Allah sediakan segala-galanya, percayalah. apa yang penting kita percaya dan yakin setiap usaha yang bersungguh-sungguh pasti ada kejayannya. Bergantunglah kepadaNya, berikhtiar dan bertawakkal disamping berusaha dengan jalan yang betul. Kami benar-benar yakin bahawa jalan yang kami tawarkan kepada saudara adalah yang betul, hanya Allah jualah Yang Maha Penyembuh.
Kenapa kami bersusah-payah mencari penawar tersebut? Kisah ini berlaku lebih 10 tahun lampau dimana sesaorang yang amat kami sayangi telah diserang Virus Hiv hingga ketahap Aids. Bagi kami tiada sesiapa yang mahu atau mampu membantu beliau. Kawan-kawan seangkatan dengannya hanya mampu memberi makan roti dan air paip sahaja, makannya tidak selera dan terlantar menunggu saat kematiannya sahaja disebuah kedai usang yang kosong. Mujurlah ada seorang kawannya menghubungi kami dan bermula dari situlah usaha ini dilakukan.
Beliau adalah seorang penagih dadah yang berkongsi jarum sejak tahun 1980an lagi. Kamilah yang menjadi tempat pergantungan harapan keluarga untuk mengubah corak penghidupan beliau, namum kami selalu gagal. Kami tidak berputus asa, terus berusaha bersungguh-sungguh dan akhirnya Allah S.W.T. memberikan kami hidayatNya, menjuruskan kami kearah kajian yang mendalam tentang tumbuh-tumbuhan. Akhirnya kami memperolehi hasil yang amat bernilai ini, Alhamdulillah.
Kenapa tumbuh-tumbuhan??? jawabnya sangat senang sekali kerana tumbuhan berasal dari tanah, hidup dan matinya bergantung sepenuhnya kepada tanah. Begitu juga manusia, Allah jadikannya daripada tanah. Maka kita adalah sama kejadiannya cuma berbeza spisis dan cara hidup sahaja tidak sama. Habis, apa hubungan antara keduanya? Keduanya saling memerlukan, manusia tidak boleh hidup dengan memakan batu-batu, pasir, bahan terlarut diudara, kimia atau bahan logam. Manusia pertama iaitu Nabi Adam as telah diajar oleh Allah swt cara berecucuk tanam bagi keperluan hidupnya dimuka bumi ini. Bermula dari situ manusia hidup dengan memakan tumbuhan (herba) atau hasil tumbuhan. Maka tidak hairanlah herbalah yang paling sesuai untuk manusia.
Kami menghasilkan Penawar dari campuran Herba Tempatan dan dari Negara China. Ianya 100% asli tanpa bahan pengawet, pewarna, kimia atau dadah. Pengambilannya amat mudah, penyediaan dalam kapsul. Kandungannya bersih, suci lagi halal, tidak mempunyai kesan sampingan, tidak panas, alahan atau pantang. Amat sesuai untuk semua golongan.
Kami tahu blog kami tidak menarik, namum inilah hasrat kami yang paling besar dalam usaha membantu saudara-saudara kami yang sedang menderita kesan serangan virus maut nombor satu didunia hari ini. Kami telah lama berusaha mendekati pesakit atau pembawa virus hiv ini namum kami gagal. Kami tahu mereka semua malu untuk mengaku atau kurang yakin dengan penawar yang kami tawarkan. Kami tahu ramai yang beranggapan bahawa penawar atau ubat hiv tiada. Itu pendapat yang tidak berasas atau orang yang kecewa kerana taksub dengan sistem perubatan moden yang tidak Islamik. Semua itu boleh merosakkan akidah umat Islam semata-mata. Sebagai orang Islam yang kuat berpegang kepada ajaran Ugama akan sentiasa berusaha dan bertawakkal, tidak mudah putus asa dan terus yakin dengan Rahmat Allah swt.
Kami berkongsi kejayaan ini bersama saudara sekelian demi Ugama, Bangsa dan Negara. Terlalu besar hasrat kami untuk membantu saudara-saudara yang panik, yang masih ragu-ragu dan hampir putus asa dengan dunia yang penuh pancaroba. Kami hanya mampu mencari penawar yang telah sedia ada, kami adun mengikut tiori perubatan moden dan berasaskan ilmu perubatan Islam asal yang diasaskan oleh Ibnu Sina.
Kami mempunyai pegangan yang kuat bahawa semua makhluk adalah berpasangan, begitu juga penyakit. Allah jadikan semua makhluknya berpasangan, itulah tanda kekuasaan Allah swt. Mana mungkin Allah mencipta penyakit tanpa penawar, amat mustahil sekali. Apa yang penting adalah keyakinan dan pencarian yang berterusan.
Bagaimana penawar ini bertindak?
Penawar ini kan membersih darah, sistem organ dan sistem saraf supaya semuanya berfungsi secara semulajadi dan mewujudkan antibodi yang asli dan kuat. Manusia adalah sebaik-baik kejadian, mempunyai kekutan yang tersendiri dan mampu melindungi diri dari sebarang serangan unsur luar. Herba ini membantu mengembalikan kekuatan yang telah hilang akibat bahan kimia, virus hiv, dadah, toksid atau zat-zat galian yang berlebihan akibat dari pemakanan yang tidak seimbang. Penawar ini dicipta dengan begitu teliti untuk menstabilkan sistem imunisasi manusia dimana campurannya amat seimbang dan sesuai dalam semua keadaan tanpa mengganggu rutin harian pengamalnya.
Bagaimana ianya berfungsi menghapuskan virus hiv/aids?
Penawar ini akan membantu sistem pencernaan dan membawa keluar virus tersebut, samaada yang amsih hidup atau yang sudah mati melalui sisa buangan iaitu melalui najis, air kencing dan peluh. Virus akan mati bila terdedah kepada udara kerana virus tersebut sangat lemah sifatnya. Bintik-bintik merah akan kelihatan pada kulit badan bila virus keluar melalui peluh dan akan hilang dalam jangka masa yang sangat singkat. Bintik-bintik tersebut tidak wujud lagi bila virus habis keluar dari badan pesakit atau pembawa virus tersebut.
Kami yakin, inilah usaha yang betul yang kami tawarkan kepada saudara. Kita hanya mampu berusaha, Allah jualah yang menentukan segalanya. Kami kongsi segalanya dengan saudara, bagi kami ini bukanlah satu perniagaan tapi satu perkhidmatan yang kami tawarkan dengan sedikit bayaran.

No comments:

Post a Comment