Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Friday 2 August 2013

Isteri Muda Mati Ditikam Kerana Curang


Memang gempaq!!!! seorang isteri muda maut ditikam suami dipercayai curang dan mempunyai lelaki lain.kejadian yang berlaku di Kota kinabalu ini mengejutkan penduduk setempat.Menurut sumber mangsa ditikam dengan pisau di dalam sebuah rumah Jalan Donald Kampung Likas

Mayat Juselina Rizal, 21, ditemui telentang di dalam bilik dalam keadaan lengkap berpakaian dengan kesan tikaman di belakang badan oleh jirannya kira-kira jam 9 pagi sebelum bertindak menghubungi polis.

Difahamkan, pasangan berkenaan dikatakan sering bertengkar berikutan suami mangsa yang bekerja sebagai pengawal keselamatan terlalu cemburu.

Menurut saksi yang juga jiran mangsa, Aminah Ali, 53, berkata pasangan berkenaan dikatakan bertengkar ketika umat Islam lain sedang bersiap untuk bersahur.
Foto

anggota polis mengangkat mayat mangsa dipercayai dibunuh suaminya dalam kejadian di Jalan Donald Kampung Likas, Kota Kinabalu.

“Saya baru terjaga daripada tidur dan ketika mahu mengejutkan dua anak untuk bersahur, saya terdengar pasangan itu bertengkar selain suara mangsa menjerit meminta tolong.


No comments:

Post a Comment