Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 24 August 2013

Masih Ada Lagi Ke Perempuan Macam Ini di Malaysia?


LELAKI: saya nak bagi RM6000 untuk mas kawen awak

PEREMPUAN: RM6000? semurah itukah saya???

LELAKI: errrmmm...ok..RM10 ribu

PEREMPUAN: kalau RM10 ribu....rantai leher saya pom rm10 ribu...kiranya saya ini hanya seperti rantai leher??yang akan awak hancurkan bentuknya dan buat lain apabila puas dengan bentuk yg lama??

LELAKI: ok..!!....RM20 ribu

PEREMPUAN: kereta VIVA saya berharga 40 ribu....bermakna saya lebih murah dari kereta VIVA disisi awak

LELAKI: ok...RM50 ribu

PEREMPUAN: adakah itu harga saya??? bangunan KLCC tupun berharga jutaan ringgit...

LELAKI: ok...baiklah....awak letaklah sendiri berapa harga awak...saya akan bayar!

PEREMPUAN: ......diri saya TERLALU mahal.....sehingga awak x dapat nak BELI....cukuplah awak bagi RM100 ringgit sahaja....bukan kerana harga saya....tapi kerana perintah Agama yg mewajibkan mas kawen 

No comments:

Post a Comment