Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Tuesday 8 October 2013

Nelydia Senrose Dilantik Duta Produk Enchanteur Paris

Baru-baru ini, kekasih Qi Razali pelakon Nelydia Senrose telah dilantik menjadi duta produk ‘Enchanteur Paris’ di Maison Francaise, Jalan Changkat Kia Peng, Kuala Lumpur.
Tahniah kepada Nelydia Senrose kerana telah mendapat kepercayaan untuk menjadi duta produk terbaru wangian Enchanteur Paris.
Tahniah Nelydia! Kami pasti beliau terpilih kerana ada kualiti dan bakat yang boleh membawa jenama ini kepada orang ramai menerusi lakonannya yang berkesan, wajahnya yang sangat ayu manis dan sifat-sifat kewanitaan yang ada pada beliau yang pastinya sentiasa mempersonakan.

Menurut Nely, beliau percaya jenama Enchanteur Paris ada persamaan dan serasi dengan jiwanya yang sentiasa muda dan riang remaja. Nely juga menjelaskan beliau sudah lama menggunakan produk Enchanteur Paris dan ternyata sangat gemar menggunakanmnya semasa menjalani penggambaran.
Mengakui Nely rasa sangat teruja dan sangat seronok apabila mendapat tawaran ini, ianya merupakan satu pengalaman dan rezeki yang tak mungkin dapat ditolak baginya.

No comments:

Post a Comment