Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 10 October 2013

[Tips] Cara Tarik Perhatian Wanita Yang Anda Suka

Jika anda tidak tahu bagaimana hendak menarik perhatian wanita yang anda suka, anda boleh cuba empat cara di bawah.


1. Cara pertama adalah meningkatkan kualiti diri anda. Wanita cepat terpikat pada lelaki yang ada kualiti diri yang tinggi. Kualiti yang saya maksudkan adalah dari segi penampilan, akhlak yang baik dan ada wawasan hidup. Anda tidak perlu berlagak kaya jika anda tiada duit. Sebaliknya anda tingkatkan diri anda seadanya. Pakai pakaian yang bergosok dan kemas, diri sentiasa bersih, berakhlak baik dan sentiasa berusaha adalah antara perkara yang meletakkan diri anda pada kualiti yang tinggi. Percayalah, wanita yang anda suka pasti akan tertarik pada anda ketika dia perasan kualiti yang anda ada.

2. Wanita tidak suka lelaki yang gelojoh. Mereka lebih sukakan lelaki yang bersikap tenang pada semua perkara. Ketika anda hampiri wanita yang anda suka, anda hampiri dia dengan tenang. Jika anda terlalu gelojoh, anda pasti akan di abaikan.

3. Cara ketiga adalah jadi lelaki sebenar iaitu tidak ada ciri seorang wanita pun dalam diri anda. Lelaki adalah pelindung dan pemimpin. Apabila dia lihat anda ada dua ciri ini, dia akan mula tertarik pada diri anda.

4. Cara terakhir adalah anda perlu pandai menjaga emosi wanita yang anda suka. Wanita adalah makhluk yang sangat beremosi. Elakkan dari membuatkan dia marah pada diri anda. Jaga emosi wanita yang anda suka.

No comments:

Post a Comment