Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 2 November 2013

Petua Panjang Umur Oleh Tun Dr Mahathir

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkongsi petua untuk panjang umur iaitu dengan makan secara sederhana dan mengamalkan gaya hidup sihat.
mahathir
Bagaimanapun, negarawan berusia 88 tahun itu mengaku petua tersebut mudah disebut tetapi sukar untuk dilaksanakan kerana beliau sendiri terpaksa berusaha habis-habisan untuk makan secara sihat.
“Orang selalu bertanya saya bagaimana saya boleh hidup hingga sekarang, jawapannya mudah sahaja, jangan terlebih makan.
“Ini sesuatu yang amat sukar bagi saya tetapi saya cuba juga untuk tidak makan terlalu banyak. Saya tidak merokok dan saya tidak minum minuman keras,” katanya.

No comments:

Post a Comment