Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Wednesday 27 November 2013

Hotel Helikopter

Sebuah helikopter Mil Soviet V-12 telah diubahsuai menjadi helikopter terbesar di dunia serta hotel terbang pertama di dunia. Penerbangan dengan helikopter ini semua memiliki kemudahan 5 bintang mulai dari sistem hiburan peribadi berupa game dan layanan minum teh.

Keluasan helikopter ini akan membuat anda terkejut dengan keluasan helikopter tersebut. Dengan panjang 135 kaki dan tinggi 45 kaki. Helikopter tersebut memiliki kemampuan untuk mengangkat beban maksimum 105 ribu kilometer dari tanah dan dapat mencapai kecepatan maksimum 255 km / jam (158 mil / jam).

Penerbangan pertama berlangsung pada 26 Jun 2009 dengan harga yang tidak dinyatakan. Selepas ini para Syeikh kaya yang kaya raya dari Arab yang menggunakan Airbus A380 untuk keperluan peribadi akan berubah alih ke helikopter ini...

Setiap kamar merupakan ruang kedap suara dilengkapi dengan tempat tidur ukuran queen, mini-bar, mesin kopi, akses internet nirkabel,dan semua kemewahan yang anda harapkan dari hotel terbang 5 bintang. Layanan kamar tersedia satu jam setelah lepas dan sebelum mendarat.

No comments:

Post a Comment