Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Friday 13 September 2013

KL Gangster 2 – Rosyam Nor pegang watak utama


Dalam Filem KL Gangster 2, Rosyam Nor akan jadi hero atau watak utama? Tapi apa yang pasti Rosyam Nor akan muncul dalam Filem KL Gangster 2 nanti. Setelah berjaya dengan kutipan pecah panggung RM12 juta melalui filem aksi, KL Gangster, Syamsul bakal mengarahkan KL Gangster 2 yang menjanjikan andrenalin yang lebih bertenaga.
Malah, filem yang akan menelan belanja sekitar RM3 juta itu turut menampilkan Rosyam Nor, sebagai tunjang utamanya. Menurut Syamsul, dia sebenarnya sudah merisik Rosyam sejak KL Gangster namun disebabkan jadual pelakon tersebut padat, dia terpaksa melupakan hasratnya itu.
“Jadi, apabila Rosyam memberitahu saya dia mempunyai masa untuk berlakon dalam KL Gangster 2, saya menganggap ia sebagai satu peluang yang tidak patut dilepaskan.
“Selain itu, saya masih mengekalkan pelakon lain seperti Aaron Aziz, Adi Putra, Zizan Raja Lawak, Ridzuan Hashim serta Shoffi Jikan dalam filem ini.
Filem sekuel tersebut akan memulakan penggambaran pada November ini. sama-samalah kita nantikan kemunculan KL Gangster 2 ini.

No comments:

Post a Comment