Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 2 November 2013

Pemuda Ini Buat Pembedahan Plastik Untuk MIrip Justin Bieber

Justin Bieber bukan saja diminati oleh para remaja perempuan, tapi Bieber juga menjadi idolakan oleh kaum lelaki . Pekara ini pun terbukti dengan aksi Toby Sheldon yang rela melakukan pembedahan berulang-kali demi mendapatkan wajah mirip Bieber.

Dipetik dari Dailymail , Toby juga tidak sayang mengeluarkan wang hingga US $ 100 ribu agar menyerupai wajah seperti penyanyi yang menjadi idola oleh anak muda tersebut . Ia juga memerlukan waktu yang panjang agar menyamai dengan Bieber. Toby menghabiskan masa selama lima tahun untuk mendapatkan wajah seperti idolanya.

Toby , yang berprofesion sebagai pemuzik dari Los Angeles itu , mengubah wajahnya dengan drastik. Diakui Toby , wajah Bieber memberinya inspirasi dan membuatnya nekad menjalani pembedahan wajah. Ia melakukan perubahan di bahagian wajahnya, antara lain di dagu dan juga pembedahan kelopak mata.

Setelah Bieber meraih kemasyhuran , wajahnya tampil di mana saja dan ketika saya melihat fotonya , saya berfikir 'saya ingin seperti dia' ungkap Toby .

Keiginan Toby untuk menjadi seperti Bieber bermula sejak penyanyi tersebut popular di tahun 2008. Ia memulakan dengan melakukan tranplantasi rambut berharga US $ 8 ribu. Ia membuat rambutnya menjadi perang. Namun , Toby tidak puas dengan hasilnya.

Kemudian ia membawa foto Bieber memutuskan untuk berjumpa doktor bedah plastik. Ia ingin rambutnya benar- benar seperti milik Bieber.

Perlu tiga kali pemindahan dan berjumlah US $ 21 ribu, tutur lelaki yang takut kelihatan tua ini.
Toby menganggap wajah Bieber sangat sempurna. Ia pun merasa selesa dengan bentuk wajahnya ketika ini. Seakan belum cukup, Sheldon juga melakukan filler agar kelihatan lebih muda.

Dan yang paling baru ini, pembedahan kontroversi dikenali sebagai "Pembedahan senyuman." Sheldon berkata, pembedahan senyuman sahaja kosnya $ 15,000 dan mengambil masa lebih sebulan untuk pulih.

No comments:

Post a Comment