Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 21 November 2013

Helah Seorang Tanpa Pasangan Bergambar Bersama Kekasihnya

Kata orang, Singles (tiada pasangan) itu adalah status yang cukup mengganggu apatah lagi jika ia yang sudah lama tidak mendapatkan pasangan. Namun pekara itu ternyata tidak salah jika kita boleh lebih kreatif mengubah persepsi tersebut dengan cara unik.

Seorang jurugambar bernama Keisuke Jinushi cuba memberikan inspirasi unik kepada Single semoga tidak kelihatan Single.

Bagaimana caranya?

Keisuke, cuba melalukan beberapa helah berfoto di tempat-tempat umum seperti restoran, tempat menonton dsb. Foto yang dihasilkan oleh Keisuke seolah-olah ia sedang bersama kekasih padahal sebenarnya tidak. Jika anda melihat foto karya Keisuke, mungkin akan berfikir bahawa Keisuke sedang makan bersama kekasihnya. Well, anda salah.

Mahasiswa Musashiro Art University di Tokyo ini menggunakan tangannya sendiri untuk membuat foto romantis kelihatan seolah-olah sedang menikmati masa bersama pasangan.

Agar terlihat nyata, Keisuke mengecat kukunya dengan kuteks agar tangannya kelihatan seperti tangan seorang wanita. Foto yang dihasilkan benar-benar kelihatan seperti nyata, namun jika melihat keadaan nyata, maka pasti anada akan tertawa sambil menggelengkan kepala.














No comments:

Post a Comment