Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Wednesday 20 November 2013

Empat Tayar Kereta Ferrari Hilang Di Tinggalkan Tepi Jalan

Malang menimpa pemilik supercar Ferrari California kerana keempat-empat tayar hilang tanpa jejak. Bukan hilang secara ghaib, tapi keempat tayar kereta buatan Itali ini diambil oleh sekumpulan pencuri di Hamburg, Jerman.

Peristiwa ini terjadi ketika pemilik kereta Ferrari tersebut menikmati makan malam di Steakhouse dan meninggalkan Ferrari California kepunyaannya di tinggalkan di sebuah jalan yang lengang di wilayah Hamburg, Jerman. Selesai makan, pemilik kereta tersebut memutuskan untuk balik dengan teksi kerana merasa terlalu mabuk dan tidak boleh memandu.

Apabila dia tiba pada keesokan harinya untuk mengambil kereta Ferrari Carlifornia 460hp miliknya, beliau terkejut setelah melihat keempat-empat tayar kereta Ferrarinya hilang dicuri, seperti yang anda lihat gambar di atas.

Pemilik kereta sport itu berkata, "Saya datang ke sini pada pukul 9.30 dan Ferrari saya sudah dinaikkan, roda telah hilang,". Beliau yang pasti: "Mereka profesional." 

Adalah dianggarkan bahawa satu set roda untuk Ferrari California yang lebih 7000 €! Apabila dilengkapi dengan empat roda California mempunyai kelajuan atas 310km / h dan memecut dan terhenti untuk 100km / h dalam 3,4 saat.


No comments:

Post a Comment