Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 23 November 2013

Lelaki Ini Tanam Headphone Dalam Telinganya


Jika anda merasa headphone tidak selesa, atau jika anda sentiasa sakit, anda mungkin mahu meniru cara daripada Kaya Lee, seorang peminat Menanam  magnet headphone kepala kecil terus ke dalam telinganya.

Kaya Lee yang dikenali sebagai "bodyhacker" atau "grinder", seseorang yang mengeksperimen dengan implan pembedahan atau teknologi badan tambahan untuk mengembangkan kapasiti manusia. Beliau baru-baru telah dipaparkan di + Humanity, teknologi dan sains menjadi tumpuan majalah dan media, untuk jenis unik implan. Lee mempunyai magnet kecil yang tertanam di dalam tragus beliau,  potongan kecil dari tulang rawan langsung di luar telinga, dan membina sebuah gegelung untuk dipakai di sekeliling leher, yang "mencipta medan magnet menyebabkan implan untuk bergetar dan menghasilkan bunyi".

Kualiti audio adalah sangat baik kerana apa yang anda dapat daripada earbuds biasa atau fon kepala, tetapi sistem itu tidak mempunyai beberapa kelebihan. Dia boleh mendengar muzik bila-bila masa dan di mana sahaja yang dia mahu, dan implan tidak dapat dilihat dengan mata kasar, dia boleh melakukan beberapa perkara yang cukup kreatif dengannya. Sebagai contoh, beliau merancang untuk menyambung mikrofon supaya dia boleh mendengar apa yang orang di sekeliling dia katakan, dan beliau berpendapat ia boleh berguna di meja poker atau dengan pelanggan perniagaan pra-skrin.

No comments:

Post a Comment