Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 2 November 2013

Maksud ‘Berhijab’ Yang Cukup Menyentuh Dari Oki Setiana Dewi


okiOki Setiana Dewi
Assalamuaikum dan salam sejahtera kepada mereka yang sedang membaca. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk kita bertemu lagi pada lembaran kali ini. Tahniah dan syabas saya ucapkan kepada anda yang membaca dan saya begitu yakin, anda yang sampai ke halaman ini merupakan pembaca-pembaca yang baik yang ingin berubah menjadi seorang yang lebih baik. :)
Entry kali ni saya nak berkongsi sedikit mengenai satu video ajakan berhijab yang pada saya cukup hikmah daripada artis terkenal Indonesia, Oki setiana Dewi. Jom kita saksikan..
“Sampai kemudian pada satu titik, saya kemudian berfikir memang cantik di mata manusia tapi ternyata saya tidak cantik di mata Allah…” (Kata-kata Oki Setiana sebelum memilih untuk berhijab).

No comments:

Post a Comment