Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 1 February 2014

Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi

Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi

Jika tiba – tiba ada gempa bumi berukuran 7.8 skala ritcher ketika menjamah makan tengah hari , kira – kira apa yang anda lakukan ? bersembunyi di bawah meja makan atau lari keluar bilik ? . Anda tidak boleh melakukan perkara tersebut ketika berada di Disaster Cafe yang berada di Lloret de Mar , Sepanyol .

Ketika gempa terjadi yang perlu anda lakukan adalah menjaga keseimbangan tubuh anda dan berharaplah makanan atau minuman anda tidak jatuh . Dipetik dari laman odditycentral.com Disaster Cafe menyajikan pengalaman makan yang tidak akan anda lupakan.Setiap pesanan makanan datang pada pengunjung , maka banggunan kafe akan digoncang dengan gempa bumi berukuran 7.8 skala ritcher .
Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi3 Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar BumiKafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi2 Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi
Tempat ini sangat popular di Sepanyol . Setiap pengunjung perlu menempah meja terlebih dahulu untuk mendapatkan tempat di kafe ini . Dari luar , bangunan kafe ini nampak biasa saja , sama sekali tidak menggambarkan apa yang sedang berlaku di dalamnya .
Begitu anda memasuki bilik kafe ini , hal pertama yang akan anda jumpai adalah model anak tangga yang di reka bentuk dengan tema serba alien dan angkasa luar . Saat akhir pengunjung dapat menikmati persembahan bertema alien dan beberapa persembahan yang sangat menarik lain .
Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi4 Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar BumiKafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi5 Kafe Unik di Sepanyol Ini Selalu Dilanda Gempar Bumi
Pada peringkat kedua , pengunjung akan tercengang dengan warna yang dipaparkan . Pengunjung seolah – olah sedang di bawa ke pusat bumi yang sangat dalam . Tempat duduknya pun sangat unik layaknya anda sedang duduk di atas batu gua . Selanjutnya hal aneh yang akan mengejutkan anda adalah pelayan yang memakai peralatan keselamatan seperti topi keledar yang dipakai para pekerja di terowong ..

No comments:

Post a Comment