Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Wednesday 11 December 2013

Wanita Ini Sering Dibuli Kerana Terlalu Cantik



Dana Adivaseorang wanita berasal  dari Chicago, ASmengeluhkan masalah yang datang keranapenampilannya yang cantikDia merasa hidupnya diwarnai kesengsaraan kerana dia terlalu cantik.Wanita berusia 21 tahun yang bekerja sebagai ahli gusti profesional ini sukar mendapatkan kekasihdan terpaksa berhenti sekolah sewaktu di kolej lagi kerana kawan-kawannya  melakukan buli ke atas dirinya  lantaran kerana  cemburu.

  Adiva menceritakan kisahnya ini dalam siri dokumentari MTV bertajuk True LivesSeperti disiarkan oleh The Sun, Adiva bercerita dalam siri dokumentari tersebut, "Aku mendapatkan apa yang aku mahu dan aku diperlakukan layaknya seorang puteri." "Aku tak perlu menjadi pintar, kerana aku sudah punya penampilan," tambahnya. NamunAdiva mengaku penampilannya itu juga menjadihalangan. Di sekolah, banyak lelaki yang tertarik padanya namun dia tidak boleh bersosial denganpelajar wanita.

  "Aku mendapatkan banyak perhatian dari pelajar lelaki, tapi aku tak boleh bergaul dengan parawanita. Mereka sangat cemburu padaku, "ujarnya. "Aku mendapatkan surat kebencian. "Keadaannyasangat buruk, hingga aku memutuskan berhenti bersekolah," tambahnya.

  Adiva mengaku pernah cuba menyembunyikan kecantikannya dengan mewarnai rambutnya danmengenakan kacamataTapi kini dia memutuskan untuk menerima kecantikannya. Bahkan dia tengah berfikir untuk melakukan pembedahan pembesaran payudara. Adiva bukan wanita pertama yang pernah merasakan kesusahan dalam hidup kerana merasa berpenampilan menarik.

No comments:

Post a Comment