Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Sunday 1 December 2013

Tanda-Tanda Si Dia Menolak Cinta Anda

Adakah anda mengetahui isi hati pasangan anda? adakah anda mengetahui sedalam mana cinta sidia terhadap anda? adakah anda tahu sehebat mana cinta yang anda harapkan.

Bagaimana untuk anda ketahui jawapan bagi kesemua soalan di atas? Di sini saya rungkaikan serba sedikit tanda-tanda si dia menolak cinta anda. noveltulisanku



1. Tidak Mengambil Berat
Anda diperlukan ketika sidia memerlukan anda sahaja jika tidak dia tidak langsung ingin mengetahui apa yang lakukan dalam kehidupan seharian.

2. Tidak Menelefon Anda.
Kebiasaannya orang yang bercinta saling berhubungan tetapi apabila si dia tidak menghubungi anda lagi, anda harus faham situasi anda kini di dalam hatinya. Masih seperti dulu ataupun tidak.

3. Bosan Dengan Anda
Si dia langsung tidak ketawa atau senyum di saat anda buat lawak. Ini menunjukkan si dia telah bosan dengan keperibadian anda. 

4. Pemarah
Cepat marah apabila anda buat kesilapan walaupun ianya kesilapan yang kecil.Termasuklah dengan kata-kata cacian yang menyakitkan hati anda.

5. Menolak Perlawaan Anda
Sering menolak pelawaan anda untuk keluar dan diberikan dengan beribu alasan.

Sekiranya terdapat tanda-tanda si dia menolak cinta anda, seharusnya anda mencari atau cuba beralih arah kepada cinta baru.

No comments:

Post a Comment