Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 25 January 2014

5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal

cincin tunang kate middleton

Wanita dan barang perhiasan tidak dapat dipisahkan lagi. Alangkah indah dunia pada saat dilamar dengan cincin. Romantisnya. Kah3. Mimpi di siang hari pulak. icon razz 5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal
Apa itu perkahwinan? Apa yang dicari oleh setiap wanita sebelum dia bersetuju untuk berkahwin? Apa yang lelaki perlukan sebelum meminang seorang wanita? Kita semua tahu yang perkahwinan adalah mengenai cinta dan kebahagiaan. Moga hasil perkahwinan dapat menghasilkan ummah yang baik. Amiin
Di bawah adalah gambar cincin pertunangan selebriti yang tersangat mahal. Jangan terbeliak mata pula bila melihatkan harga seketul cincin pertunangan mereka ini.
Kate Middleton
cincin tunang kate middleton 300x190 5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal
Cincin yang cantik ini sangat menonjol, sebuah nilam biru, dikelilingi dengan ketulan berlian. Ia pastinya sebentuk cincin yang sangat sesuai untuk seorang puteri. Pemilik sebenarnya adalah Lady Diana dan sekarang milik Kate Middleton. Putera William memberikan cincin ini semasa meminang cinta hatinya. Anggaran kasar harga cincin ini adalah dalam lingkungan $500,000.
Kim Kardashian
cincin tunang kim kardashian 300x235 5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal
Cincin berlian bersaiz ‘raksasa’ ini adalah milik Kim Kardashian. Kris Humphries memberikan cincin ini kepadanya yang kini adalah bekas isterinya di permulaan hubungan cinta mereka sedang bersemarak dengan publisiti yang mereka dapatkan. Cincin ini dikatakan berharga mencecah $2 juta dan itu bukanlah satu kejutan kerana berlian tengahnya dalah 16 karat dan berlian lain yang padanya adalah 2 karat.
Hilary Duff
cincin tunang hillary duff 300x283 5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal
Bintang Disney, yang menjadi stylist dan ibu sekarang, Hilary Duff telah mendapat sebentuk cincin dengan potongan puteri, yang dilaporkan bernilai $1 juta. Hilary memadankannya dengan Duffster original, dan cat warna terang pada kukunya. Beliau sememangnya seorang wanita yang pandai dan berani dalam bergaya.
Khloe Kardashian
cincin tunang Khloe Kardashian 300x218 5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal
Tidak mahu bersembunyi atau disembunyikan oleh bayang-bayang saudara perempuannya, Khloe Kardashian memakai ‘batu’ yang agak menggerunkan juga. US Weekly melaporkan yang harga cincin 12.5 karat ini dianggarkan $850,000. Ia diberikan oleh Lamar Odom.
Carrie Underwood
cincin tunang Carrie Underwood 300x229 5 Cincin Pertunangan Selebriti Yang Tersangat Mahal
Penyanyi country Carrie Underwood mendapat cincin pertunangan daripada tunangnya yang kini merupakan suaminya Mike Fisher yang bernilai $150,000. Berlian kuning yang mengelilingi cincin itu membuatkannya tampil berbeza daripada putih klasik yang kita selalu tengok dipakai oleh selebriti lain. Carrie pernah berkata yang cincin itu adalah “cincin yang paling cantik.”
Untung betullah jadi selebriti. Dapat layanan macam keluarga diraja, tapi itu yang kita nampak. Di sebalik kehidupan yang kelihatan indah, biasanya ada sesuatu yang kita tidak tahu. Kesiannya kaum lelaki kalau macam ni lah harga cincin pertunangan. Risiko tak berkahwin mesti tinggi. Kah3.
Wassalaam.

No comments:

Post a Comment