Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Monday 27 January 2014

Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia

Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia

Dunia Hijau boleh dilakukan dengan cara apa saja, termasuk salah satunya dengan menggunakan keyboard yang diperbuat daripada kayu. Oree Design Studio yang mengambil inisiatif mencipta keyboard yang diperbuat daripada kayu yang pertama didunia. Tidak hanya menarik untuk dilihat tetapi juga akan membuat penggunanya berbeza dengan yang lain.

Keyboard kayu yang diberi nama ” Oree Board “ini dibuat dari kayu walnut, di reka bentuk oleh seorang pereka berasal dari Perancis dan dilengkapi dengan teknologi Bluetooth 3.0. untuk menambah kuat kesan ” green ” pereka tidak menggunakan kabel dan menggantikannya dengan Bluetooth, jadilah keyboard kayu ini sebuah keyboard wireless. Selain kayu walnut, ada pula yang diperbuat daripada kayu maple.
Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia2 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia3 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia4 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia5 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia6 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia7 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia8 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia9 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama DiduniaKeyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia10 Keyboard Diperbuat Dari Kayu Walnut Yang Pertama Didunia

No comments:

Post a Comment