Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Monday 27 January 2014

Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu

Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu

Joe Luxton dan adiknya mempunyai idea lucu iaitu mewujudkan kembali gambar keluarga mereka pada zaman dahulu dan mengubahnya menjadi kalendar untuk hadiah christmas ibu mereka.
Joe, adalah seorang pereka di studio reka bentuk dan telah mewujudkan tumblr bertajuk ‘Kemudian / Sekarang “untuk mendokumentasikan hasilnya. Apa yang membuatkan gambar-gambar ia kelihatan lucu adalah jelas gambar mereka masa kecil tidak sepadan dengan badan mereka membesar. Selain mereka juga memastikan pemadanan secara terperinci dari latar belakang sehingga pakaian mereka.
Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu3 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu5 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu6 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu7 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu8 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu9 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu10 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman DahuluAyah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu11 Ayah dan Anak Memotretkan Kembali Foto Zaman Dahulu

No comments:

Post a Comment