Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 25 January 2014

Bunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah-buahan

Bunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah-buahan

Pereka makanan yang berasal dari eropah, Bompas dan Parr bekerjasama dengan Vodafone untuk menghasilkan bunga api yang boleh mengeluarkan bau .
Bunga api multi-deria pertama di dunia itu pertama kali dipertunjukan pada malam tahun baru di atas Sungai Thames, melepaskan rasa buah pisang , strawberry dan ‘orange zesty’ ketika bunga api meletup di langit.
“Kita akan membiarkan orang ramai menghidu bau bunga api,” kata Bompas dan Parr. “Dan mereka berasa dan beraroma buah-buahan. Anda akan melihat warna merah di langit, dan anda akan mencium bau strawberry. “
Bunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah buahan3 Bunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah buahanBunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah buahan4 Bunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah buahanBunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah buahan5 Bunga Api Pertama di Dunia Mengeluarkan Bau Buah buahan
Cantiknya bunga api ni siap dengan bau sekali. Pasti yang melihat keindahan bunga api berasa seronok dan berasa teruja kera bau yang sangat wangi. Ia merupakan pertama kali di dunia tidak ada lagi di negara lain.

No comments:

Post a Comment