Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 25 January 2014

Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya

Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya6

Pereka Perancis, Quentin Vaulot dan Goliath Dyèvre ingin mengedarkan vitamin D dalam bentuk pil cahaya seperti matahari bersinar. Kurangnya sinaran matahari pada musim sejuk boleh menyebabkan kemurungan, gangguan kulit, masalah kesihatan, dan kemurungan.
Pil vitamin D yang boleh mengeluarkan cahaya akan mengembalikan kecergasan hidup anda. Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya dibuat oleh Vaulot & Dyèvre untuk Lyon Festival of Lights.
Menakjubkan Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya2 Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan CahayaMenakjubkan Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya3 Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan CahayaMenakjubkan Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya4 Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan CahayaMenakjubkan Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya5 Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan CahayaMenakjubkan Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya6 Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya
Inilah pil hasil dari ciptaan mereka. Menarik tak? Kemungkinan rekabentuk pil yang ada cahaya membantu sesiapa sahaja yang takut pada ubat dan semestinya fungsi pil bercahaya ini ada fungsi yang tersendiri bagi mencerdaskan hari-hari seharian.

No comments:

Post a Comment