Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Saturday 25 January 2014

Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik

Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik

 
Jika korang penggemar komik Donald Duck, pasti mengenal Uncle Gober. Bapa saudara Scrooge yang terkenal kaya raya membuat iri orang di seluruh dunia dengan mempunyai kolam yang dipenuhi wang.
Namun hal itu ternyata tidak hanya ada di komik saja. Sebuah Bank di Switzerland bernama Scweizer Volksbank juga mempunyai gudang wang. Bahkan para pelanggan boleh ikut merasakan berenang di kolam wang tersebut.
Bank yang dibuka sejak tahun 1912 itu memang dari awal lagi ingin mempamerkan gudang simpanan wang mereka. Dalam satu gudang saja terdapat hampir 8 juta duit syiling.
Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik2 Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 BilikBank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik3 Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 BilikBank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik4 Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 BilikBank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik5 Bank di Switzerland Longgok 8 Juta Duit Syiling Dalam 1 Bilik
Walaupun begitu, bank ini mendakwa mempunyai sistem keselamatan yang tambahan ketat. Mereka bahkan berani bertaruh bahawa gudang ini tidak boleh dihancurkan oleh bom sekalipun.
Pihak Bank juga memberi sebuah tawaran tambahan bagi para pelanggan yang ingin membuat gudang wang juga di rumah. Mereka akan rasa selamat jika memasangnya. Scweizer Volksbankjuga mempamerkan duit syiling pada orang awam .

No comments:

Post a Comment