Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Tuesday 7 January 2014

Nooraida terpaksa Dedah Lurah Dada

Aksi Sexy Nooraida Abdul Talib mendedahkan lurah dada kepada seluruh rakyat Malaysia di sidang media bersama suami menimbulkan Kontroversi. Kenapa Nooraida Tayang Dada di Sidang Media. Rupa-rupa Nooraida terpaksa Dedah Lurah Dada. Gambar Tak Senonoh Wanita Skandal Adi Putra mula tersebar di Internet dan Akhbar. Seperti diramal, Aksi Ketitikan Nooraida dihentam dan dikutuk teruk oleh wanita-wanita di luar sana. Nampaknya kaum lelaki lebih bersikap penyayang jika berdepan dengan Wanita yang Ketetekan ini. Lelaki lebih berminat membuat hipotesis saiz, meramal warna dan akhirnya mengeluh Seni itu Indah.



Kenapa Nooraida Tayang Dada di Sidang Media

Nooraida Menjawab Isu Tayang Lurah Dada kepada Rakyat Malaysia. Setelah dihentam dan dikutuk, Isteri comel kepada Hj Amiruddin bin Othman, akhirnya membela dirinya. Berikut kenyataan ringkas Kenapa Nooraida Tayang Dada di Sidang Media.



Berhenti Mengutuk Nooraida

Rupa-rupa Nooraida terpaksa Dedah Lurah Dada kerana Butang baju tercabut. Hahaha! Berhenti lah mengutuk, Melihat pada kenyataan bela diri pasti rakyat Malaysia boleh anggarkan IQ pemiliknya. Berhenti Mengutuk Nooraida. Kepada lelaki di luar sana, walaupun kenyataan Nooraida tidak menjawab persoalan anda, sabar dan usah termenung begitu. Mungkin di Sidang Media kedua Nooraida, mungkin lebih dari butang akan tercabut.

No comments:

Post a Comment