Anumax - HQ

Kedai Emas Sri Harmoni

Dapatkan Mainan Serta Keperluan Kanak2 Pada Harga Borong Di Sini..

Thursday 23 January 2014

Misteri Ratusan Jarum Berada Dilutut Wanita Berusia 65 Tahun

Misteri Ratusan Jarum Berada Dilutut Wanita Berusia 65 Tahun
Seperti disiarkarkan dari dailymail.co.uk , seorang doktor terkejut apabila memeriksa lutut seorang wanita 65 tahun yang berasal dari Korea Selatan dijumpai ratusan jarum .
Ternyata ketika diperiksa lebih lanjut , jarum tersebut adalah jarum akupunktur yang tertinggal di lututnya .
Lebih lanjut lagi dikatakan bahawa wanita ini didiagnosis menderita osteoartritis . Penyakit ini adalah penyakit yang berkaitan dengan keradangan sendi dan sakit sendi . Kesakitan ini berasal dari kerosakan tulang rawan yang melapisi tulang dan membuat sendi bergerak tanpa adanya pelincir .
Untuk merawat penyakit ini , maka wanita tersebut melakukan rawatan tradisional iaitu akupunktur yang dilakukannya seminggu sekali . Selain bermanfaat untuk merawat penyakit ini , akupunktur juga membantu untuk menghilangkan rasa sakit .
Dianggarkan jarum yang tertinggal didalam di lutut wanita ini adalah jarum yang berfungsi untuk memberikan rangsangan selepas rawatan akupunktur berakhir .
Misteri Ratusan Jarum Berada Dilutut Wanita Berusia 65 Tahun2 Misteri Ratusan Jarum Berada Dilutut Wanita Berusia 65 Tahun
” Benda yang asing yang ada di dalam tubuh manusia boleh menjadi suatu perkara yang sangat berbahaya dan mengancam kesihatan tubuh . Benda ini mampu menyebabkan jangkitan , abses , dan bengkak , ” jelas Dr Ali Guermazu , seorang profesor radiologi di Boston university dalam mengulas mengenai kes ini .

No comments:

Post a Comment